28. prosince 2019

Hezký den - zima


13 komentářů:

  1. To je úžasné.A také připomenutí vzít brusle na Olšinu,budu je půjčovat přítelkyni vnuka,chtějí jít někdy bruslit do zimáku v Turnově.Já se asi letos na brusle nepostavím,už se bojím,že když upadnu něco si zlomím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Jíťo to jsi dobrá, já na bruslích nestála od školy. Já se bojím když je venku náledí. Prima den 🔔🔔★⋰⋱★🔔🔔

      Vymazat
  2. Leni také jsem rada bruslila no nevím jestli bych to zvládla po těch letech obrázek je krásny **********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuško, no já už ne 🔔🔔★⋰⋱★🔔🔔

      Vymazat
  3. Leni to jsme na tom stejně,ale je to krásné...Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindí 🔔🔔★⋰⋱★🔔🔔 no už bych to nezvládla 🔔🔔★⋰⋱★🔔🔔

      Vymazat
  4. Nádherné moc. Také jsem ráda bruslila, ale pak jsem brusle půjčila a už mi je nevrátili, tak jsem na nich víc jak deset let nestála.Ted už bych se i bála to zkouset a upadnout. Stačil mi pád před Vánocemi, natlučená obě kolena a naražená ruka. Už se mi to zahájilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..zahojilo ...😂🦄omlouvám se

      Vymazat
    2. děkuji Jaruško 🔔🔔★⋰⋱★🔔🔔 no já se těch pádů bojím. Tak hlavně, že už jsi v pořádku. 🔔🔔★⋰⋱★🔔🔔

      Vymazat
  5. překrásné dílko Leni ********♥

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji ❤️🔔★⋰⋱★🔔❤️

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné hnedle bych šla bruslit hihi***************..🎉🎄🌟✨

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, já už bych se na nich přerazila hihihi🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat