15. prosince 2019

Sherry


14 komentářů:

  1. Lenka to je pekný obrázok*******************

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, kotě z Polska ⛄💝🎄⛄💝🎄⛄

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné Leni. Tak kocourek už je u svých majitelů. Rozesílá jsem oznámení v obchodě i po oko i na sloupech a dnes volali, že ho odchytili před naším domem na chodníku a prý co jsou dlužni za mojí péči. Řekla jsem jim že nic, že jsem ráda, že zase bude doma. Prý jim minulý týden asi odešel s dětmi, když šly ráno do školy a nedokázal se vrátit domů. Tak jsem ráda, že je doma a zbylé krmení dostane Mikeš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týýý jó Jaruško, skvělá zpráva, to mám radost.Jsi hodná, že jsi se postarala. Hezký večer 🔔🔔🔔****🔔🔔🔔

      Vymazat
  4. Také,nádherné.Místo padání sněhu nám pořád prší

    OdpovědětVymazat
  5. super, jen aby nezmrzla fešula

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná polská fešanda ♥♥..♥⛄🎄🔔😇❄

    OdpovědětVymazat