7. prosince 2019

Hezkou sobotu - Miki


14 komentářů:

  1. Wáááááááu čumím jako puk, super Leni a měj prima víkend:-) mě přijede dcera pochopitelně s Čakínkem moc se těším je fajn,že bydllí v Hradci jelikož se budeme vidět častěji chi chi ☻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pěkné budeš mít příjemnou společnost. Tak to je fajn, že se vidíte častěji, děkuji za komentíky (◕ᴗ◕✿)🌺❤❤✨

      Vymazat
  2. wau to je parádne tvorba 1000*******************

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký obrázek a super animace. Líbí se mi moc. Jsi šikulka Leni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško 💞🥀💞🥀💞🥀 občas mě napadne si z videa vytahnout jen část na gif a pak si vytvořit obrázek. Tady se to hodně hýbe, ale Miki tu je zase pěkně 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji Jindří 💞🥀💞🥀💞🥀 byla jsem u Tebe na blogu, parádní receptíky jsi vytvořila. Také jsem letos nějaké udělala hihihi.

      Vymazat
  5. Leni,to je úžasný obrázek a ta animace,to fakt koukám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc 💖⋰⋱★ ★⋰⋱💖 to mám někdy chuť si vytvořit z videa gif a pak ho dozdobit na obrázek 💖⋰⋱★ ★⋰⋱💖

      Vymazat