22. prosince 2019

Merry Christmas


13 komentářů:

  1. Krásné Leničko***************prima poslední advent⛄🎄🔔😇❄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, Tobě také 🔔🔔🔔****🔔🔔🔔

      Vymazat
  2. Leni,překrásný obrázek.Syn odjel s dcerkama do Prahy na trhy,já se neodvážila.Bude tam moc lidí.Tak jsem ještě otevřela počítač.Měj hezkou poslední adventní neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo 🔔🔔🔔****🔔🔔🔔 ani se Ti nedivím, bude tam hodně lidí.Takéo jsem vzdala návštěnu Prahy, pojedu se juknout mezi svátky 🔔🔔🔔****🔔🔔🔔

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jaruško děkuji za milé komentíky, 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat
  4. Leni je překrásný...hezký zbytek adventu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří, děkuji za milé komentíky 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat
  5. Milá Leničko ...nejprve Ti moc děkuji za komentáře...máš moc hezké dílka(obrázky)...dávám 1***************
    Jsi moc šikovná kouzelnička...příjemný adventní večer přeji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, moc děkuji za pochvalu i milá písmenka, užij si krásně vánoční čas 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat
  6. Nádherné Leničko******* nyní mi došlo, že jsem neuděla přání Marcusovo rodině a on už mi přál. Nějak jsem se zamotala do těch vánočních zvyků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško, jiště vykouzlíš nádherné vánoční přáníčko 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat
  7. Máš peknú tvorbu Lenka*******************

    OdpovědětVymazat