23. prosince 2019

Vánoce - Panda


15 komentářů:

  1. Pěkné přáníčko jsi vytvořila s Pandičkou**********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Květuško za milé komentíky 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
  2. Krásné,Panda také čeká na Ježíška....hezké vánoce Leni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Jindří, hezký sváteční den 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
  3. MOC PĚKNÉ TO TU MÁŠ LENIČKO...PŘEJI TI I TVÉ RODINĚ PŘÍJEMNÉ A SPOKOJENÉ VÁNOČNÍ SVÁTKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, moc děkuji krásné svátky vánoční 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
  4. Jé Pandina se nemůže dočkat asi jako Čakin opět je u nás mám i super fotku až bude čas dám na blog hihi♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, hezky si užívej vánoční čas 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
  5. Nádherné přání a miloučké. Já jsem vůbec na tvorbu neměla čas. Dala jsem se na pletní vesty a tak k počítači ani moc nechodím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, no já už jsem některá přáníčka dělala dříve, protože jsem je posílala přes poštu ★⋰⋱★ ★⋰⋱🔔🔔

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Kočka se mi prošla po klávesnici.Nádherné přáničko s Pandou,je to modelka,je krásná a ještě parádně pozuje.Kiara je teď štěstím bez sebe,že má teď Nicolku doma,stýská se ji,Nicolka je na internátě a domů jezdí na víkendy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, Panda je zlatá. Naštědrý den jsem byla u dcery. No dostala pod stromeček samé mlsky, plyšáka sehnala jsem stejnou myšku jako dostala vloni a hned jí začala žužlat ucho. Ta loňská ta už je bez uší, je to takové torzo hihihi. Prima den 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat