18. prosince 2019

Medvědí tlapky


12 komentářů:

  1. To se povedlo máš to pěkné Leni :-) já už formičky nepoužívám dcera mě radila silikon a opravdu je to špica máš to hned a hlavně žádné mytí formiček hihi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, to já je ještě používám, ale letos jsem tlapky nedělala 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
  2. Já také tlapky nedělala,ale moje maminka je pekla a byly moc dobré...

    OdpovědětVymazat
  3. perfektně vytvořené Lení*******

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško, prima den ★ ★⋰⋱♥♥♥✿✿✿

      Vymazat
  4. Stejný recept mám také, ale také jsem je letos nedělala. Stále používám formičky. Mám ještě po mamince...a tak je to i se vzpomínáním...Letos jsem dělala do formiček trochu jiné...dvoubarevné vyfouklé a také z oříšků...

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško já také, jednu sadu mám po mamce a jednu jsem si koupila když mě bylo dvace hihihi. To už je historie ★ ★⋰⋱♥♥♥✿✿✿

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně vytvořený recept.Také ho mám,ale teď jsem je nedělala.A jak píšete i já mám formičky po babičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, prima víkend 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat
  7. super recept ale já nepečiem*****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Slávko, hezký víkend 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat