30. prosince 2019

PF 2020 - Mojale s.r.o.


16 komentářů:

  1. Krásná PF Leni...Hezký Silvestr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mo Jindřiško 🔔★⋰⋱★🔔 pěkného Silvestra přeji 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
  2. Milá Leničko děkuji za komentáře a přeji příjemný pondělní večer...moc krásná PF...musím také něco udělat...(před vánocema mě odešel pc do důchodu a tak musím od začátku..a ta 10 je inačí...snad si zvyknu:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Irenko 🔔★⋰⋱★🔔 No tak to máš stejné jako já. Mám také nového noťase, ale ještě jsem to nestačila vše přendat ze starého na ten nový. V tom novém jsou 10 je to věc hihihi. Nemohu si na něj zvyknout. No musím to přendat, ale nemám na to náladu. Je toho hodně jde to pomalu. Jen než přendám pře do programu a to je jen zlomek. Pa . Hezkého Silvestra 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. děkuji Jaruško, pěkný večer 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
  4. Moc hezký obrázek líbí se mi *****************************PF 2020

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké přání**********..🎉🎄🌟✨

    OdpovědětVymazat
  6. super tvorba*********************

    OdpovědětVymazat