1. prosince 2019

Pro Martina - krásné narozeniny


10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  2. Leni máš moc hezký kabátek na blogu líbí se mi a přáníčko je moc hezké*********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za milé komentíky Bětuško(✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  3. Leni zdravím i já se připojuji krásné jsi převlékla blog 1* přáníčko je nádherné♥🌹💖🌹👱Čakínek je ve svém živlu užila jsem si..jen s dcerou moc nemluví asi má v tom zmatek :-( je to těžké asi si ho s manželem adoptujeme hihi..Dcera má super práci zítra má nastup vlastně dnes haha...nestíhám už peču, tak se i omlouvám♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 no musela jsem změnit barvu k tutulní fotce ta zelená by nešla, já tedy na to moc nejsem hihihi. No panečku Čakínek se má vždy u Tebe báječně. Jó jó trucuje ví, že ho dcera dotáhla na veterinu :-).To oni jsou to mršky pamatují si. Jééé tak to je super, tak ať se dceři daří. Týýý jó už pečeš já ještě nezačala, ani se mi nechce, ale něco snad příští víkend také upeču.pa ať se daří.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. děkuji 💖🌲🎍🎋☃🌺 prima den 💖🌲🎍🎋☃🌺

      Vymazat