8. prosince 2019

Krásný 2. Advent


14 komentářů:

  1. Úžasný obrázek . Líbí se mi moc i animace. Krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěknou neděličku Jaruško, děkuji ⛄🎄❄🎄❄🎄⛄

      Vymazat
  2. překrásné******* jen ten sníh k vánočnímu období patří.Já jsem ale ráda,že není ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško, no také ho nemusím. Ve městě je to děsné, když napadne ✨☃✨⛄🌟🌟⭐

      Vymazat
  3. Lenka to je tak nádherná tvorba*******************

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný advent.Sníh chybí k té adventní atmosféře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo ✨☃✨⛄🌟🌟⭐ no bylo by to takové pohádkové, ale já jsem ráda hihihi

      Vymazat
  5. krásnéééééééééé*****************

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je moc krásný přímo pohádkový 1***************🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat